Latest News

Big Tech: Οι ιδιωτικές μονάδες ηλεκτροπαραγωγής τους θα επιβαρύνουν τους καταναλωτές

Big Tech: Οι ιδιωτικές μονάδες ηλεκτροπαραγωγής τους θα επιβαρύνουν τους καταναλωτές

Τα data centers που έχουν αδειοδοτηθεί έως το 2025 θα μπορούσαν να καταναλώνουν ετησίως τόση ηλεκτρική ενέργεια όση ολόκληρο το Μεξικό, ασκώντας τεράστια νέα πίεση στις αγορές ενέργειας – Δημιουργούνται μη ρυθμιζόμενες πηγές εκπομπών (Oil Price)

Διαβάστε Περισσότερα

Leave a Comment

Cart

No products in the cart.

Create your account