Το Ιράν εξετάζει την αποχώρησή του από τη συνθήκη για τα πυρηνικά
«Ποιο είναι το όφελος της συμμετοχής σε μια συνθήκη στην οποία μέρη που ασκούν εκφοβισμό σε διεθνές επίπεδο όχι μόνο δεν μας επιτρέπουν να επωφεληθούμε από τα δικαιώματά της, αλλά επιτίθενται και στις πυρηνικές μας εγκαταστάσεις;», ανέφερε ο εκπρόσωπος του ιρανικού ΥΠΕΞ, προσθέτοντας ότι η Τεχεράνη θα σέβεται τη συνθήκη όσο παραμένει μέλος της
