Μνημόνιο Συνεργασίας Grid Telecom και 4iG για την ενίσχυση της ψηφιακής συνδεσιμότητας στα Βαλκάνια και τη Μεσόγειο
Σχεδιάζουν την ανταλλαγή εξειδικευμένης τεχνογνωσίας και βέλτιστων πρακτικών, για την από κοινού ανάπτυξη και λειτουργία τηλεπικοινωνιακών δικτύων, με στόχο την ενίσχυση της συνδεσιμότητας μεταξύ Αλβανίας, Ελλάδας και ευρύτερα
