Κουφονικολάκου: «Ασπίδα» σε ΕΣΥ και δημόσια σχολεία – Αυξήσεις τώρα σε γιατρούς, νοσηλευτές και εκπαιδευτικούς
Στόχος είναι η ουσιαστική ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας και του δημόσιου σχολείου, η έμπρακτη αναγνώριση της προσφοράς των λειτουργών τους και η αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών που απολαμβάνουν καθημερινά οι πολίτες
