Γιατί οι αμερικανικές ενεργειακές μετοχές και ο χρυσός μπορεί να αναδειχθούν στους μεγάλους κερδισμένους το επόμενο διάστημα (investing)
Συνολικά, οι ΗΠΑ φαίνεται να βρίσκονται σε ισχυρότερη θέση σε σύγκριση με άλλες μεγάλες οικονομίες, χάρη στην εγχώρια παραγωγή ενέργειας, τα στρατηγικά αποθέματα και τη μικρότερη εξάρτηση από εισαγωγές. Οι επενδυτές που διατηρούν πειθαρχία, παραμένουν εκτεθειμένοι στην ενέργεια, διακρατούν χρυσό και αποφεύγουν τον πανικό, εκτιμάται ότι θα είναι και εκείνοι που θα βγουν κερδισμένοι όταν η κρίση αυτή ολοκληρωθεί



