Ιαπωνία: Έφτασε το πρώτο τάνκερ που διέσχισε το Ορμούζ από την έναρξη του πολέμου
Σύμφωνα με το CNN, το πετρελαιοφόρο "Idemitsu Maru", που φέρει σημαία Παναμά, έφτασε τη Δευτέρα 25/5 σε μια αποβάθρα κοντά στην πόλη Τσίτα στο Χονσού – το μεγαλύτερο και πιο πυκνοκατοικημένο νησί της Ιαπωνίας – αφού διέσχισε με επιτυχία το Ορμούζ τον Απρίλιο







