Η Inlyte Energy στοχεύει σε κέντρα δεδομένων στις ΗΠΑ με μπαταρίες σιδήρου-νατρίου (PV Magazine)
Οι γεννήτριες ντίζελ και οι αεριοστρόβιλοι που χρησιμοποιούνται σε πολλές εγκαταστάσεις κέντρων δεδομένων παράγουν εκπομπές άνθρακα και ηχορύπανση και απαιτούν αποθήκευση καυσίμων επί τόπου, γεγονός που οδηγεί σε αντιδράσεις από τις κοντινές κοινότητες







