Παπασταύρου: Μέχρι το τέλος του 2027 στοχεύουμε σε 1,5 GW αποθήκευσης – Κανένας κίνδυνος blackout
Αναφερόμενος στη σημερινή σύσκεψη στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ο κ. Παπασταύρου σημείωσε ότι «πρέπει να είμαστε συνέχεια σε εγρήγορση γιατί αυτή η αστάθεια δημιουργεί σε παγκόσμια κλίμακα μια πολύ μεγάλη πίεση στα αποθέματα. Γι αυτό εμείς, για να είμαστε σίγουροι πως έχουμε επάρκεια τουλάχιστον 90 ημερών, ότι δεν κινδυνεύουμε…







