Στην Ολομέλεια της Βουλής συζητείται και ψηφίζεται σήμερα το νομοσχέδιο της Αντιπροεδρίας της Κυβέρνησης «Παρεμβάσεις για ένα κράτος πιο φιλικό στον πολίτη» με φόντο τις ραγδαίες εξελίξεις στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Παραμένουμε προσηλωμένοι στην ανάπτυξη υποδομών που υποστηρίζουν ένα πιο ανθεκτικό και βιώσιμο ενεργειακό μέλλον για την Ελλάδα και την Ευρώπη, αναφέρει ο ΔΕΣΦΑ στην ανακοίνωσή του