Οι ΗΠΑ ανέστειλαν και επισήμως τις κυρώσεις κατά του ιρανικού πετρελαίου έως την 21/8
«Όλες οι συναλλαγές» που προηγουμένως «απαγορεύονταν» σχετικά με την παραγωγή, την πώληση, τη μεταφορά υδρογονανθράκων ιρανικής προέλευσης «επιτρέπονται έως την 21η Αυγούστου στις 00.01’» ώρα Ουάσινγκτον, σύμφωνα με ανακοίνωση στον ιστότοπο του υπουργείου Οικονομικών των ΗΠΑ
