Η Ιαπωνία επανεκκινεί τη λειτουργία του μεγαλύτερου πυρηνικού εργοστασίου στον κόσμο, 15 χρόνια μετά την καταστροφή της Φουκουσίμα (channelnewsasia.com)
Η εγκατάσταση εκτείνεται στην πόλη Kashiwazaki και το χωριό Kariwa, που βρίσκεται στην επαρχία Niigata, η οποία κάποτε ήταν κόμβος παραγωγής αργού πετρελαίου πριν στρέψει την εστίασή της στην πυρηνική ενέργεια
