Ανδρουλάκης στη Βουλή: Πρέπει να γίνουμε επιτέλους μια κανονική χώρα
Παράλληλα, κατηγόρησε την κυβέρνηση πως υπονόμευε τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες. Επίσης ρώτησε τον κ. Βορίδη «γιατί δεν πάτε στη δικαιοσύνη εδώ και 4 χρόνια ως θύμα του Predator;»
