Ο Μυλωνάκης βγήκε από τη ΜΕΘ – Το ιατρικό ανακοινωθέν
Το σοβαρό πρόβλημα υγείας του Γιώργου Μυλωνάκη είχε προκύψει την Τετάρτη 15 Απριλίου 2026, όταν κατέρρευσε κατά τη διάρκεια πρωινής σύσκεψης στο Μέγαρο Μαξίμου. Ο υφυπουργός μεταφέρθηκε εσπευσμένα στον «Ευαγγελισμό», όπου υποβλήθηκε σε σειρά εξετάσεων. Διαπιστώθηκε ρήξη ανευρύσματος εγκεφάλου και κρίθηκε αναγκαία η άμεση αντιμετώπισή της με εμβολισμό
