Ισχυρό αποτύπωμα από τη σύνοδο της ένωσης GO15 στην Αθήνα
O Γενικός Γραμματέας της GO15, κ. Bruno Meyer τόνισε την αξία της ανταλλαγής τεχνογνωσίας και συνεχούς διαλόγου μεταξύ των Διαχειριστών. «Με τη φιλοξενία της συνόδου, ο ΑΔΜΗΕ ανέδειξε τη δύναμη της δικτύωσης σε ανώτατο επίπεδο μεταξύ των Διαχειριστών Συστημάτων Μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας από όλο τον κόσμο



