Μέτρα για τη βιομηχανία: Υψηλότερος συντελεστής αντιστάθμισης Co2 και μείωση 50% στις χρεώσεις σε υψηλή και μέση τάση
Παράλληλα, η κυβέρνηση σχεδιάζει παρεμβάσεις που θα ενισχύσουν τις επενδύσεις για ενεργειακή αναβάθμιση, με στόχο τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων – 200 εκατ. ευρώ από το Modernisation Fund για το 2026 και 100 εκατ. ευρώ ανά έτος για τα επόμενα 5 χρόνια για ελάφρυνση του ενεργειακού κόστους στην Ελληνική Βιομηχανία



