Μηνύματα εξωγήινων μπορεί να έχουν φτάσει στη Γη – Γιατί οι επιστήμονες δεν τα έχουν βρει; (scitechdaily.com)
Από το πρώτο πείραμα SETI το 1960, οι αστρονόμοι αναζητούν στον Γαλαξία σημάδια προηγμένων πολιτισμών χρησιμοποιώντας ραδιοκύματα, οπτικές λάμψεις και υπέρυθρες εκπομπές



