Ιαπωνία: Υποδεχτεί το πρώτο πετρελαιοφόρο που εξέρχεται από το Στενό του Ορμούζ
Το πλοίο Idemitsu Maru, ένα πολύ μεγάλο δεξαμενόπλοιο που πέρασε από την περιοχή στα τέλη Απριλίου, ενδέχεται να δέσει στο λιμάνι ήδη από τη Δευτέρα, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου, όπως μεταδίδει το Bloomberg. Μεταφέρει 2 εκατομμύρια βαρέλια σαουδαραβικού αργού και αναμένεται να φτάσει στο διυλιστήριο της Idemitsu Kosan στην επαρχία Αϊτσί, όπως ανέφερε το ιαπωνικό Υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας (METI)



